Hlavní sraz H-DC Moravia /General Meeting/  - okr. Žďár nad Sázavou

PROGRAM SRAZU:

Pátek : zahájení od 15.00 hod

ubytování:
-penziony: dvou, tří nebo čtyřlůžkové pokoje
-chatky: šestimístné s vlastním sociálním zařízením
cena za ubytování jednotná – 230,-Kč osoba/noc
možnost vlastní stan – 100,-Kč /den

stravování:

pátek – ve vlastní režii – restaurace, stánky
sobota – společné – snídaně – švédské stoly 70,-Kč
oběd – výběr ze tří jídel 80,-Kč
večeře – minutka 80,-Kč
bonus navíc: grilované sele během večera
Jack Daniels + Cola 50,-Kč

neděle – společná snídaně – švédské stoly 70,-Kč

zábava:

Pátek – rock kapely: K2 a Třetí cenová skupina
Sobota – vyjížďka, soutěže, večer rock kapela Los Čertos, strip show

Vstupné: členové + příznivci H‑DCM 200,-Kč, ostatní 300,-Kč

Ubytování : Vlasťák – tel. +420 739 439 525

Reportáž z akce

HLAVNÍ LETNÍ SRAZ – General Meeting
25.-27.6. 2010, Milovy

Je červen a máme před sebou víkend na který byla naplánovaná hlavní letní klubová akce, tzv. General Meeting. Pořádání akce se ujal Karlos a místo pro konání srazu vybral areál penzionu Poslední míle u obce Milovy v okrese Žďár nad Sázavou.
Je tedy pátek odpoledne a já spolu s Mikim vyrážím směr Milovy. Počasí je nádherné a tak by to mělo být dle předpovědi po celý víkend. Cesta ubíhala vcelku dobře jen s blížícím se cílem jsem začínal být trochu v rozpacích zda jedeme správně, protože jsem se dle cesty a okolí cítil jako na konci světa.
Ale po nějaké době se mezi stromy vynořila dřevěná cedule s nápisem penzion Poslední Míle, tak bylo vše v pořádku a v bráně nás už vítal a zároveň zkasíroval Karlos a spol. Někteří členové klubu tady už byli dříve, tak po vzájemném pozdravení se jsme se šli ubytovat a hlavně převlíknout. Ubytovaní bylo slušné, areál venku pěkný, slunce svítilo, tak co víc si přát. Chybí mi už jen něco v ruce. A tak si jdu do výčepu pro své první pivo. Nějakou místní značku jménem “ Polička “ raději neriskuji, tak si dávám moji oblíbenou Plzeň. Kolem zaparkovaných Harleyů se vytvořili skupinky a prohlíželi se nejrůznější nové doplňky a úpravy co si kdo na svém biku v poslední době udělal.
Výbor si na dvě hodiny sedl do opodál stojícího dřevěného altánu, kde si udělal výborovou schůzi aby se poradil co s námi dál.
Po osmé hodině začala hrát první živá kapela, což tvořilo trio mladých koček hrající věci od AC/DC apod. Ty potom vystřídala kapela, pětice chlapíků, kteří to potom táhli po zbytek večera. Jako podium zde posloužil návěs kamionu.
Lidi se bavili, nálada byla dobrá, otravní byli jen všudypřítomní komáři a mušky od nedalekého jezera.
S alkoholem se to nemohlo moc přehánět, protože na druhý den, tedy v sobotu na jedenáctou hodinu byla naplánovaná vyjížďka.
Od rána slunce hřálo a tak nebylo pochyb, že se vyjížďka vydaří.
Z důvodu omezeného místa v restauraci jsme se museli na snídani postupně vystřídat a pak se už jen klábosilo a čekalo na jedenáctou hodinu. Venku teplota stoupala a tak jsem se šel na chvíli natáhnout. Můj spolubydlící Miki už natáhnutý byl. Jedenáctá hodina se nebezpečně blížila a tak jsme se začali chystat. Asi dvě minuty před jedenáctou jsme se vyřítili z budovy a světe div se, motorky už byly pryč. Nastartovali jsme tedy ty svoje a vyjeli. Ve vjezdu seděl Goro, tak nám říkal, že na hlavní silnici jeli doprava. Tak jsme to hnali, co to šlo. Po nějaké době bylo jasné, že bychom je museli touto rychlostí dávno dojet a tak se ptáme domácích a ti říkají, že tam žádné motorky neprojížděli. Tak se točíme nazpět a na křižovatce se dáváme druhým možným směrem, a sice Žďár nad Sázavou. Probíhaly tady nějaké cyklistické závody, protože se nám do cesty stále pletli cyklisti na kolech. Chvílemi jsem myslel, že jim ty kola rozšlapu. Netrvalo to dlouho a my jsme vjeli do Žďáru. Bylo jasné, že společná vyjížďka pro nás dva s Mikim padla a tak jsme vyhledali benzínku, natankovali a vydali se nazpátek. Na druhou stranu, projetí jsme už byli. Po příjezdu stál Karlos v bráně a smál se, kde jsme se ztratili. Říkáme, že jsme jeli doprava a už jsme je nestihli. Karlos říká, ale my jsme jeli doleva ! Přihlížející Goro nám říká “ Sorry “. Tak dík !
Takže jsme zaparkovali, převlékli se a tou dobou už v restauraci začali vydávat obědy. Šli jsme tedy na to.
Na odpoledne měli pořádající připravené společenské hry. Takže nejprve se závodilo v běhu na běžkách v trávě. Pak následovalo zasouvání rukojeti zvonu umístěného mezi nohama chlapa do díry role toaletního papíru umístěného mezi ženskýma nohama. Poslední disciplína byla spíše pro chlapi a sice hod těžkým špalkem dřeva do dálky. Soutěže proběhli bez zranění, ceny byly rozdány. Členové klubu Moravia jsme pak měli v zadní místnosti baru na pátou hodinu domluvenou členskou schůzi. Na této schůzi kromě projednávání běžných záležitostí bylo odhlasováno přijetí za člena již dříve zmíněného Gora. Takže hlava mu byla politá, Jack jako zápisné byl vypit a my jsme se mohli jít společně bavit. Venku už to vonělo, protože na večeři se opékalo sele.
S přicházejícím večerem přišli opět hejna otravných komárů a mušek.
Domlouváme se, že bychom mohli příští víkend do Polska do města Karpacz na sraz pořádaný H-DC Renegade, kteří už několikrát byli v Dyjákovicích a kdo může, tak další víkend s Ivošem Kadlecem do Německa do westernového města Pulman City. Tak uvidíme.
Po osmé hodině začala hrát toho večera jediná kapela, která hrála celý večer až do noci.
V neděli ráno byla opět modrá obloha a slunce hřálo. Ideální počasí na cestu domů. Takže jsem si to namířil do restaurace, kde probíhala snídaně formou švédského stolu. Potom jsme si s Mikim zabalili svých pět švestek a šli k motorkám. Tou dobou ještě spousta lidí vyspávala. Takže jsme nastartovali, patřičně zahřáli motory a vyrazili.

Poděkování patří Karlosovi a všem co mu pomáhali za dobrou akci, která
si určitě zasloužila větší účast.

viz. Fotogalerie

Stanley

Používáme soubory cookies ke zlepšení uživatelského prostředí na těchto webových stránkách, pro analýzu provozu a personalizaci obsahu a reklamy.