Super Rally 2013

16. 5. 2013 - 20. 5. 2013|Wroclaw, Polsko

Reportáž z akce

Je tady druhá polovina května a to je čas konání tzv. Super rally. Letošního pořádání se ujal klub Poland z Varšavy. Místo pro konání této velké akce vybrali starý olympijský stadion ve Wroclawi.
Pracovní povinnosti mi nedovolily vyrazit hned první den akce a tak vyjíždím až v pátek 17. května v poledne. Dle dohody se potkávám v jednu hodinu odpoledne před Ostravou u benzínky s naším presidentem Zdenálem. Po natankování vyrážíme společně po dálnici směr Polsko do zmíněného města Wroclaw. Počasí bylo pěkné, dálnice byly celkem volné a tak ve čtyři hodiny odpoledne jsme stáli před hotelem Qubus, kde jsme měli zajištěné ubytování. Tady jsme se na recepci potkali s naším dalším členem Ivošem Bružou a Tondou Selníkem z ostravského chapteru HOG. Po ubytování jsme vyrazili taxíkem na Super Rally. U brány na olympijský stadion jsme zaplatili vstup na akci 60 eur a obdrželi Rally Pack. Za bránou jsme se potkali s dalšími členy Moravie. S Čertem, Dieselem a nevím s kým ještě. Potom jsme společně vyrazili do víru dění. Po zakoupení a nabití kreditních karet penězi, kterými se na tomto sraze platilo, jsme šli utrácet neboli nakoupit srazová trička, nášivky atd. Během nákupu jsme se rozešli a po večeři jsme se zase sešli u stanu H-DC Praha. Tady jsme společně s členy jiných českých klubů klábosili a popíjeli plzeňské pivo, které pražáci točili.
Jak hodiny přibývaly, tak lidi ubývali. O půl druhé hodině ranní jsme se vydali k bráně stadionu, kde čekala taxi na své zákazníky. Po příjezdu před náš hotel jsme se ještě vydali pěšky na nedaleké hlavní vratislavské náměstí – Rynek, které je jedním z největších středověkých náměstí v Evropě s krásně upravenými a nádhernými domy a goticko-renezanční radnicí uprostřed. I v těchto nočních hodinách tu bylo kupodivu ještě hodně živo. Pizzerie a rychlá občerstvení ještě byly v plném provozu a tak jsme si ještě koupili nějaký ten kebab nebo gyros do ruky. Potom na nás padla únava a my jsme se definitivně vydali směrem k hotelu. Do postele jsem se dostal o půl třetí ráno.
Druhý den po ránu jsme se vydali pěšky na zmíněné náměstí a prošli jsme okolní ulice s cílem dát si nějakou snídani. To se nám nakonec podařilo v zahradní restauraci před radnicí. V této historické části města je spousta hotelů a ty byly z velké části zaplněny účastníky Super Rally, protože se to všude hemžilo koženými vestami s barvami nejrůznějších klubu ze všech možných zemí Evropy. Po poledni jsme se usadili do křesel zahradní restaurace, kde točili naše plzeňské. Tady jsme vydrželi do dvou hodin odpoledne a pak jsme si dali dvě hodiny odpočinek na hotelu, abychom nabrali sílu na další jízdu na Super Rally, kde jsme dorazili někdy kolem půl páté odpoledne. To naši představení prezident a viceprezident takovou luxusní relaxační možnost neměli, protože tuto dobu trávili schůzováním na rallyovém Presidentském meetingu.
I tento večer se opakoval jako večer předešlý, tedy nákupy, večeře a pivko u pražáků. Jelikož jsme po ránu měli naplánovanou cestu domů, tak jsme to moc nemohli přehánět a kolem deváté hodiny večerní jsme se vydali taxíkem nazpět. Po příjezdu jsme si dali věci na hotel a šli jsme ještě navštívit zdejší nedaleký Choppers bar. Tady jsme si dali dobrý kuřecí vývar a nedobré pivo Litovel. Pak jsme se pomalu vydali na hotel.
Druhý den, tedy v neděli, jsme se o půl deváté ráno sešli na hotelové recepci a společně jsme šli na zmíněné náměstí na snídani. Po návratu ze snídaně jsme si dali půl hodiny na sbalení a před jedenáctou hodinou jsme seděli na našich harleyích a vyráželi směr dálnice na Ostravu.
Ve dvě hodiny odpoledne jsme přejeli českou hranici a potom jsme se rozjeli do svých domovů.

Fota viz „Galerie“

Stanley

Používáme soubory cookies ke zlepšení uživatelského prostředí na těchto webových stránkách, pro analýzu provozu a personalizaci obsahu a reklamy.